Tager vi os selv for højtideligt?

Vi vil gerne fremstå professionelle og seriøse i vores kommunikation og markedsføring, men ofte bliver det en bremseklods for relationen til vores målgruppe.

Vi bliver som alle de andre. Lidt kedelige, upersonlige og selvhøjtidelige.

Ender med at gå glip af den åbenlyse mulighed, der ligger i at lave noget, der giver vores modtager et smil på læben.

At være professionel og seriøs er ingen undskyldning for at være kedelig. Tag bare denne komplet tossede norske video.

Du ville nok ikke lige gætte, at det er den norske nationalbank, der er afsenderen.

Videoen er et remake af en gammel norsk tv-sketch, og selvom den er fjollet, så får den alle de vigtigste budskaber om norges nye sedler igennem til seeren.

Hvis den norske nationalbank kan lægge selvhøjtideligheden til side, så kan vi andre nok også.

Få tips, tricks og gode eksempler på video til sociale medier

Meld dig til mit nyhedsbrev her.