Tør du invitere din målgruppe ind bag facaden?

Hvis du ikke følger René Redzepi fra Noma på Instagram, så burde du. Han er mester i at fange små historier fra hverdagen.

Vi elsker at få et kig bag facaden. Bag om de polerede budskaber. Bag om pressemeddelelsen, hjemmesiden og den nøje tilrettelagte markedsføring.

Der ligger et kæmpe potentiale i at invitere din målgruppe indenfor.

Vis dem noget personlighed, noget ægte, og du vil skabe en langt stærkere relation til dem.

Video behøver ikke altid at være store, tidskrævende projekter. Du kan lave en masse gode videoer bare ved at have antennerne ude i hverdagen.

Det er her René Redzepi er dygtig.

How do you clean your floor?

A post shared by Rene Redzepi (@reneredzepinoma) on

Det behøver ikke at være flot producerede videoer. Faktisk tværtimod. Den håndholdte video fra en smartphone forstærker følelsen af at være inviteret ind bag facaden.

Gå efter situationer, hvor der sker noget, hvor der er mennesker eller noget på spil. Eller små situationer der viser hvordan I arbejder, eller hvordan jeres produkt bliver til.

Hvilke små situationer kunne du dele i en video?

Få tips, tricks og gode eksempler på video til sociale medier

Meld dig til mit nyhedsbrev her.